Snart lov

Jag har tre saker att säga..
1- Jag ÄLSKAR grisar och älgar.
    Dom är söta, tjocka/stora och GODA

2- Jag är less på att träna. Vad är meningen med det när jag ändå är sämst och bara förstör för alla genom
    att stå ivägen.

3- Jag är ett IGbarn för hur mycket jag än pluggar så går det inte bättre på proven så jag ger upp.

Som ni kanske listat ut så är det inte min tid(eller vad man nu säger) just nu. ALLT går fel vad jag än gör men jag antar att alla ska ha sånna stunder så..

"Men säg något som jag är bra på då"
"Komma på konstiga saker att prata om"
JIPPI jag är bra på att pratar. Grattis Josefin



Kram Josse


Kommentarer
mamma

Min stackars Josse, men du ska få kinamat till middag ikväll på restaurang slår kanske till med efterrätt också. Hoppas det känns lite bättre nu. Kram!!

2009-10-23 @ 07:50:08
jessica

du gjorde goda bacon igår!

2009-10-23 @ 08:28:44
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Peder

1. Baka

2. Leka m mina barn

3. Prata :)

4. Njuta... Av allt vi hittar på tillsammans!

Och nu e det dax för det snarast!

2009-10-23 @ 22:44:15
moster

du är ju bara bäst ändå, så är det bara!!!!

2009-10-24 @ 09:07:33
amanda L

men gulleeeee... jag är också IGbarn.. tur vi e musikfantaster och äger alla i alla instrument! och att vi ska bli fetast på skolan och ta över den! det är mycket vi du är bra på ;) sen att du e gullig, snäll och rolig är ju bara plus

2009-10-24 @ 15:05:54
Blogg: http://karinamandas.blogg.se/
Tobias Wallgren

heh, jag kan slå vad om att du är bättre än mig i skolan så :) du kan alltid se ner på mig och hoppas det får dig att känna dig lite duktigare ^^



Gris och älg är wunderbar =)

2009-10-26 @ 13:42:55



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback