SNÖN DEN FALLER NER ÖVER STAN

"Det är sol,inga moln och blå himmel"
Ganska självklart för många att det är blå himmel om det är sol och inga moln men inte för Pernilla Andersson 16år.
Vi har just ätit hamburgare och lite chips till fruskost men det var inte lika gott som de låter.
Nu har nämligen helvetet brytit ut feber,ont i halsen, ont i magen ja allt som jag tidigare bara ignorerat för jag inte haft till att vara sjuk har nu kommit tillbaka JIPPI.
Inte för att jag har tid att vara sjuk nu heller men lite bättre att vara sjuk nu än då jag har 13träningar i veckan..Hahaha
Nej nu ska vi fara och kolla i lite affärer och sen bowla tror jag :D

Julia jag gillar inte heller pesto men mackan va GOO!!


kram Josse

Kommentarer
julia

Okej! vi skulle ju äta den mackan i lördags, men de var ju söndag, så de var stängt! så vi åt på ett annat ställe, men jag tyckte maten var äcklig så jag fick gratis mat :)

2009-11-02 @ 20:53:41
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback