Bil

Vem har övningskört idag? Jo Josefin Nylander. Om jag får säga det själv så var jag rätt så grym jag körde inte på någon, jag körde inte av vägen, jag fick bara motorstopp en gång aah ni hör ju själva. Jag backa, jag gjorde en sväng på värsta lilla utrymmet, jag körde 70 och bara det är status. Jag kan dock inte ha musik på än för om det kommer en låt som man dansat till så försöker man komma ihåg dansen, en låt som man gillar så sjunger man med, en låt då dom skriver vilket leder till att jag troligen skulle får panik så nä ingen musik än. Men det var riktigt roligt och vi ska ut imorn igen :D



Kram Josse

Kommentarer
jessica

hahahaha, ah men 70km/h de är ju grymt

2009-09-02 @ 23:43:59
Julia

Ja men precis! :) man vet ju aldrig vad som händer. :)

Hur går de med körkortet? :)

2009-09-03 @ 12:32:31
Blogg: http://jeia.blogg.se/
Julia

Du rullade ju också, glöm inte det! =)

2009-09-04 @ 08:47:26



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback