Vattnet i Luleå smakar USCH


(kan inte vrida bilder på den här datorn så ni får vrida på huvudet istället)

 
När vi var och kollade på Jessicas skola så va branbilen där  ACTION IN LULEÅ

Som sagt jag kan inte vrida bilder.


Nej det blir bara drygt om ni måste sitta och vrida på datorn hella tiden så jag lägger ut bilderna från middagen(kina/thai mat) och våran långa promenad längst vattnet imorn på min egen dator.
Men Ja jag gillar Luleå de är mysigt som norrlands Stockholm på något sätt..hahah


Kram Josse


Kommentarer
LYDIA

sv: Du kan få ta den bilden om du vill ha den, annars har jag en till också^^ Ska skanna in båda dom så kan ja skicka sen :)

2009-09-19 @ 22:44:00
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback