okej dag

På idrotten idag hade ni hinderbana och jag tyckte det var ganska roligt. Det som inte var okej va att vi sprang den samtidigt som poliserna(Pinsamt) och att min lärare tvingade mig att dra mig upp för den högsta bla bla saken nog för att jag kom upp men när jag väl va där uppe fick jag panik för det kändes som tio tusen meter ner ^^ Hahaha
Som pricken över i:et Sofia.v idag på bussen hem. Vi pratade om grekisk mat, hatet till nya tygskor, tanter som inte kan köra bil och en massa mer. Träffar hon aldrig nu för tiden eftersom hon slutat volleybollen eller ja på bussen på morgonen men det räknas inte för då säger man hej och sen somnar man.

Nu ikväll ska jag och Pernilla i alla fall bara ta det lugnt och se på Män som hatar kvinnor :D Vi tyckte att det var dags att se den eftersom 2:an redan går på bio.. hahah



Jag har försökt gör nk läxan men jag fattar ingenting INGENTING. Jag behöver hjälp!!!!!!


Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback