Vem kom på tv:n?

Vem har kört igenom hjoggsjö,blabla,strand,brån,v-by(som för övrigt va lika tråkigt att köra igenom som de är att åka buss igenom),Vännäs och så hela vägen hem?  JOSEFIN NYLANDER är svaret :D
Tog även min första rondell, stort grattis till mig själv.
Jaa det gick huur bra som helst och jag kände mig som en rallyförare när jag svängde på 90vägar..Hahaha
Hela tiden jag och pappa var ute och körde så sjöng jag tyst för mig själv I GOT THE POWER WOOHO.





Nu blir det Idol och sen greys anatomy Tack gud för tv:n. Visste ni för övrigt att Tele är grekiska och betyder lång och vision kommer från det latinska ordet visio som betyder syn. Jaa då har vi lärt oss något nytt idag också.

Kram Josse


Kommentarer
mamma

Shit vad du är lärd, grekiska o latin jojo...snart läkare eller!!! Kram!

2009-09-24 @ 07:22:35



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback