En lååång dag

Pernilla kom hit idag och vi gjorde våfflor MUMMS. Jag tror att förra gången jag åt våfflor var med Pernilla,Paulina och farmor för ca 2år sen så det var på tiden. Vi brukade ha våffelrestaurang hos farmor när vi sov över där vilket var typ varannan helg. En helg hos marlene och Peder och nästa hos farmor,Marlene och Peder,Famorn,Marlene och Peder,Famor Ah ni fattar vi sov ofta där. Det gick i alla fall till så att Farmor gjorde våfflorna och vi kusiner gjorde jordens mest pimpade våfflor till varandra.
Ingredienser: Våfflor
                     Glass
                     Grädde
                     Sylt
                     Bär
                     Godis
                     Kola/chokladsås
                     strössel
                     Garanterat chips och sånt också men det var dom ovanför som va viktigast.

Idag vart det dock bara de gamla vanliga grädde och sylt men lika gott för de. Vi gjorde 12st och jag tyckte det lät ganska så lite för vi var verkligen HUNGRIGA men efter att ha ätit 2st så ville jag spy..Hahah 





Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback