Jag vill ha längre helg

Sofia berättar om hur kass Susannes svenska varit
Jag - Ah men Svenska är ett svårt språk
Susanne - JA Svenska är Sveriges svåraste språk..
Hahahah

Annars så fick jag några smällar av Sofia i natt men nästa gång slår jag tillbaka bara så du vet..haha
Imorse gick Susanne upp 08.00 för att göra sig redo för matchen medans jag och Sofia sov till 09.00 och gick upp när alla farit för att göra frukost. Vi tar verkligen Känn dig som hemma på största allvar.
Sen så kom Victor och vi kollade på innebandy matchen som Vännäs vann med 8-1. Själv så hejjade jag på båda lagen beroende på vilka som spelade Vännäs om Susanne spelade och på blabla om Emmy spelade. Men det är så det ska vara.

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback