Jag gillar Luleå

Nu sitter jag i Jessicas lägenhet i Luleå och den är liten men fin. Jag och mamma åkte hemifrån halv 9 imorse och det var raksträcka HELA VÄGEN GPS:n visade en rondell om 5mil och en högersväng om 7mil..HAHAH Då är de illa.
Men vi klarade det med hjälp av lite melodikryss,musik, varmchoklad och varandra. När vi kom fram så piffade vi till Jessicas lägenhet och åt lunch. Sen gick vi runt nere på stan och för övrigt bara ligger några meter från längenheten, storhandlade, kollade på Jessicas skola och nu ska vi snart gå ut och äta middag.


Okej eftersom jag har sämsta datorn ever från Lilja så kan jag inte lägga över några bilder men aja imorn kanske.

Kram Josse


Kommentarer
moster

vad blev det för middag då?

2009-09-19 @ 21:08:38



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback