Jag vill åka till månen

Träningen gick SKIT för övrigt. Jag blir bara irriterad (men nästa veckas träningar kommer bli grymma, jessica kommer och styr upp, visar hur de ska gå till) Önskade nästan att jag va med i Johans lag i Ö-vik som får 18.000kr per match. Snacka om drömlaget..Hahah

När jag gick hem så var det fullt med skärnor (läs:stjärnor) på himlen. Jag älskar verkligen skärnor (läs:stjärnor) kan lätt sitta hur länge som helst och bara titta på dom ^^
Förut så brukade vi fara med Marlene och peder upp på ett berg och bara ligga där och titta upp. Det MÅSTE vi göra i vinter.

Kram Josse och Jessica (ringde josse 00.13 och frågade om hon verkligen vill att de skulle stå skärnor, småkorkad tjej dedär.. vi kan inte va släkt)


Kommentarer
Peder

du vet var vi bor och vilket nummer du ringer :-)...

Ibland har jag ingen aning om vem du är numera, men så kommer sånt där. Då vet jag att du fortfarande e den Jossa som ligger i snö och tittar på stjärnor( läs skärnor om du vill;-))

2009-09-30 @ 21:34:46
moster

klart att vi ska!

2009-10-04 @ 17:58:32



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback