JAG VILL HA EN HUND

Körde till Marlene och Peder idag genom vännäs och V-by. När jag körde genom V-by så hamnade jag bakom ett jäkla trakor med släp som INTE hade några lampor så man såg aldrig vad den gjorde och så mitt i allt så stannar den och börjar backa TROR HAN ATT JAG SKA HINNA BACKA PÅ 1SEKUND ELLER?? Nä skulle inte tror det va gubbe. Sen när jag skulle köra iväg igen så är jag så nervös så jag får motorstopp 4ggr, Inte okej de heller. Självklart så får jag motorstopp när jag kör in på deras gård också och på vägen hem en gång men annars å rullade de på.
Hemma hos dom så drack vi varmchoklad,lekte och så myste ja självklart med Wilma ^^
Men hör på det här kära läsare jag körde med musik på HALLELUJA och det var även första gången jag körde :D



Nu ska jag till Pernilla och se på Idol.

Kram Josse

Kommentarer
jessica

HAHAHAHAH! motorstopp xD

2009-09-28 @ 23:42:33
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback