MINA SKOR FANNS INTE

Jaha föreläsninga idag eller? Jajamen
Jaha var det kul då? Nej Nej
Jaha lärde du dig något då? Njaa

Ja vi hade alltså en föreläsning på 1½timme inte så mycket egentligen men då man skullle ha slutat 12 så är det de. Efter halva vart jag så less så jag slänger upp benen på Julia och vad händer jo jag får vadmassage TACK TACK TACK det gjorde min dag kan jag lova. Så vad lärde vi oss av det barn? Jo att om man är lite självisk och tar all plats så kan det sluta med att du får massage.
När föreläsningen var slut så gick jag och Amanda ner till stan för jag skulle köpa ett par skor men det slutade med att Amanda köpte en tröja och foundation. Vi gick även och sniffade hudkräm på Body shop Mmmm.
Senare på bussen hem.

David- Ja och dom sa att det kan vara diskbråk(tror jag de va)
Jag gissar på att jag såg ut som ett ufo
Amanda- Kolla här(håller upp fingarna) här är ryggkotorna och det är blabalablabalbalablabalabl
Jag gissar på att jag fortarande ser ut som ett ufo
Amanda- Jaa tänk dig en plopp chokladen är kotorna och krämen är geggan mellan kotorna.
Sen sitter dom i år och det där jäkla plopp-diskbråket.
HAHAH.. Ibland är dom ganska söta

Nu ligger jag för övrigt på mitt golv gör lite läxor, lyssnar på musik och ska snart träna ME LIKE IT.

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback