Skolan 24/7

Hade nk först på dagen och jag fattade som vanligt ingenting utan satt bara och hoppades att vi skulle smälla saker. Som tur är sitter jag med Amanda som är ungefär lika dålig som jag(förlåt) och Ruben som kan förklara allt för mig. Så lektionerna ser följade jag och Amanda sitter och tror att vi förstår men inser snart att vi är helt borta så vi frågar Ruben och skrattar åt oss och sen förklara.

"Josefin varför går du ens naturkunskap B"
Bra fråga och jag har faktiskt inget svar.

Har även haft modernt,yoga,balett och matte men det finns inget att säga om de. Nu ska jag ta och göra lite läxa WOHO kul liv jag lever.


Kram Josse


Kommentarer
jessica

du ska vara glad!!

slipper läsa två kapitel om hjärnan, rörelseteori nått PÅ ENGELSKA!!

2009-09-16 @ 19:26:52
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback