Sweet dreams

Träningen gick väl rätt så bra jag bröt inga ben så det är ett plus. Vi hade ett litet möte och jag vart bara arg så det hjälpte nog inte så mycket men sånt är livet. Stannade kvar med Ida ett tag efteråt och ett ämne som vi alltid återkom till var kinamat GU SE GÖTT.
Sen just innan jag skulle gå hem så kom jag på att mina skor är kvar i hallen och det var innebandy match så smidig som jag är så går jag försiktigt för att hämta dom och säger TIPPA FÖR I *PIP* INTE SARGEN tyst för mig själv och det gjorde jag inte heller nog för att jag var nära. Fattar ni hur pinsamt det hade varit och jag mitt i en match tippar hela sargen..HAHAH
Då hade det blivit ADIOS TORSDAGS TÄNINGARNA..

Imorn blir det SOVMORGON,skola, fika med Amelie, köpa en fisk till Amelie tror jag om dom inte skämtar. Jag är riktigt kass på att fatta när folk skämtar, så kass så det nästan blir pinsamt,???,???,Sova. JA och så mat där någonstans men liksom det är ganska självklart. 

Nu ska jag lägga mig ner och lyssna på lite britney spears och sen somna. På en skala mellan 1-10 hur dum lät inte jag där? Hahahah


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback