Träningsvärk i ryggen JAJAMEN

Dagen började med Naturkunskap B vilket är bland det tråkigaste som finns men jag överlevde även denna lektion. Jag hoppades på att få smälla något men icke men mina förhoppningarna lever kvar till nästan lektion.


Rubens mapp är Naturkunskapens höjdpunkt.. Hahah

Efter det så hade vi mordernt och det var hur kul som helst. Det kändes till och med som man det gick bra alltså måste det betygda att jag inte gjorde tio miljoner fel utan kanske bara några tusen :D Tummen upp.
Sen sista lektionen hade vi matte och så mycket jobbade jag väl inte men det jag gjorde gick bra. Liksom vem skulle kunna tro att jag är king okej inte så bra men okej på matte? Ingen men suprise suprise. Det som gjorde så att matten ens var värd att ta upp va nämligen att vi hade fått vårat mellanmål och jag fick 2daim av Malin..
Jag väntade på att änglar skulle komma ner från himmlen och börja sjung HALLELUJA för jag kan inte ens beskriva lyckan. Aah vad säger man om inte tack Malin.






Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback