Helg? Ja tack

Efter skolan stannade jag och Amanda kvar för att göra Nk så vi laddar upp med lite mackor,juice och yoghurt för att orka eftersom vi hade balett och jazz sista lektionerna. Hur mycket vi lärde oss av våran 1timme och 40min pluggning vet jag inte eller det skulle vara att båda fruktansvärt irriterade när vi inte förstår. Tänk er då vi två sitta och försöka förstå oss på frågorna när vi är trötta,hungriga,lessa och bara hatar naturvetanskap det är ju som gjort för att misslyckas.
När jag väl kom hem så satte jag min ner för att göra matte(hör ni hur duktig jag är) men efter 3tal så ger min miniräknare upp så det var ju ba att räkna i huvudet vilket tog en jäkla tid men jag gjorde det dock.
Sist men inte minst så hade jag volleyboll och det gick väl rätt så bra jag och Ida va då jäkligt hyper på servleken..Hahaha


Iza kom och skrattade åt oss ett tag också.


Jessica skickade nyss den här bilden till mig och jag tycker de ser lite små mysigt ut.
Längtar sjukt mycket till helgen så jag kan fara och hälsa på Jessica :D
 


Kram Josse


Kommentarer
jessica

ja de är fint, jag ska visa er luleå! blir kvällspromenad på bryggan vid hamnen på lördakväll!!!

2009-09-15 @ 23:27:46
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback