Helgen är slut

Går kvällen var helt okej. Orkar inte skriva så mycket men ni får se lite bilder istället eller aah det vart 4 ovärda bilder meen.
Imorse så vaknade jag och Sofia i alla fall vid 12 och var jäkligt hungriga så vi gjorde en grov sökning av mat i Linneas kylskåp men hittade ingenting så vi fick cykla ner till Ica och köpa hallon kräm, Lingongrova och juice. Slutet gott allting gott.
Nu har jag i alla fall just kommit hem från att ha varit ute och övningskört. Gick väl rätt så bra jag backa och vart inte omkörd av varenda bil vilket är ett framsteg.
Hålla hastigheten,köra på rätt sida, kolla i alla speglar,gasa,bromsa,koppla,växla,blinka, kolla på skyltar, akta alla människor/djur, lyssna på pappa = PANIK!!


Jag lovar vi såg 1miljon igelkottar



Ikväll ska jag träffa Pernilla vilket var länge sen coh vi får väl se vad vi hittar på.

Kram Josse


Kommentarer
Sofia

Tack för den kvällen och morgonen! Måste göras om!

2009-09-13 @ 22:39:17
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback