God natt

Honey i´m home.
Spännande träning idag alltså. Det började med att vi inte hade någon nyckel så jag står och tok ringer på ringklockan tills en snäll dansk öppnar. Efter det så hade vi mördar uppvärmingen med Lina springa,springa,springa,springa, 10sit- ups, 10 armhävningar,10 hopp och så gör man så i 10min. Jag menar typ 50-60armhävningar är ju minst 40st mer äv vad vi är vana vid.. Hahha
 
Vi svettades som djur men det var en rolig träning. Så nu sitter jag och äter en macka och ser på ett gäng tjockisar på tv UNDERBART.


Min fot känns inte helt okej men jag överlever.



Kram Josse


Kommentarer
jessica

Åh hade ni lina idag :D va roligt!!

cch vi la ju NYCKELN i DIN VÄSKA som du hade till VARJE träning

2009-09-01 @ 22:48:16
Julia

Hej! jag visste inte att du hade en blogg, men nu ska jag följa den! :) /din kusin Julia

2009-09-02 @ 01:04:28
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback