Svetsa vs Balett

Igår efter skolan så for jag till Lilja och träffade Sofia. Vi kom fram till att vi går helt olika linjer medans jag pratar om hur många varv jag kan snurra så pratar hon om vilken plåt hon använder. Men tjejen kan svetsa.


Jag och pappa for ut och körde efter middagen och det gick bara bra. Gjorde min första omkörning och jag gjorde det utan att köra av vägen :D Försökte att backa in på en liten grusväg men då fick jag motorstopp 50 000gånger MEN det var för att jag inte visste att man inte skulle släppa kopplingen helt så det räknas inte.
Förstår mig på Jessica och Sebbe nu att köra fort är ju hur roligt som helst. Nog för att fort för mig är 70-80 något och för dom 170 men aja jag kommer säkert upp dit någon gång.. Hahhaha



Kram Josse

Kommentarer
jessica

men du lungna dej!

mamma,pappa,farmor, marlene JAG KÖR LAGLIGT OCH FINT!!

2009-09-04 @ 16:52:06
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback