Grattis till lägenheten

Jessica - Josefin jag har just låst min första lägenhet för första gången.

Min lilla Jessica har blivit vuxen. Hon fick sin första lägenhet idag så nu har hon någonstans att bo i alla fall..Hahah
Jag ska fara och hälsa på snart kanske nästa helg för nu var det länge sen jag träffa henne. Nej nu orkar jag inte nå mer jag somnar snart.


Live my life
Around a picture
Taken when we met
Spending all of my time
Chasing your silhouette


For all we go through
I don't wanna change you
It's my mind running in reverse
Trying not to forget who we were



Kram Joss


Kommentarer
jessica

thank you!

du missade nått idag, jag och paulina storhandla xD sprang till bussen med vagnen, tog alla 5 påsar, en sop och en papperskorg, lämna vagnen mitt på parkeringsplatsen sen på bussen me alla påsar sen gå hem. gud heeeelt slut men mitt kylskåp ser fint ut :D

2009-09-12 @ 18:29:38
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback