Dålig dag? Njaa

Moderna och baletten idag gick sämst. Jag klarade inte av att göra nånting bra.
Springningen på dansträningen gick väl sådär den me springa 2km spurta 5ggr i backe springa tillbaka 2km.
Sen på matten vart jag bara irriterad över att Jan hela tiden går igenom på tavlan så det är ju omöjligt att få hjälp. Funderade seriöst på att ställa mig och skrika men de gjorde jag inte.
Har det hänt något annat idag? Hmm jag träffade David på bussen och det var ett tag sen jag såg han så det var väl de positiva denna dag.
JO Ida är på imorn så vi ska lära ut volleyboll hela dagen lång :D

På fredag ska jag klippa och färga håret men vad ska jag göra?
Det finns två allternativ
1. Jag förstsätter va blond och ser typ likadan ut.
2. Jag gör en blondinbella och blir brunett.



Nu ska jag ta och fara och möta upp Nina som ska hoppa hit och se på Idol med mig.


Kram Josse

Kommentarer
jessica

jag röstar på blond, du har sån fin blondfärg ju (där de inte är råttfärgat) ;D

2009-09-09 @ 19:25:03
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
LYDIA

GÖR EN BLONDINBELLAAAAAA :D :D :D

2009-09-09 @ 19:53:15
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback