Vilken spännande kväll

Somnade när jag satt och läste engelska läxan ^^ Men hur lätt är det att vara vaken när man ska läsa ett tal på engelska och man fattar ungefär 1ord per mening?
Hur som helst så när jag vaknade så ser jag att klockan är halv 9 så jag springer ut till köket och tänker lite högt för mig själv OHH NEJ JAG MISSA BUSSEN SARI KOMMER INTE BLI GLAD!! Men som tur va så kom jag på rätt så snabbt att klockan var 20.30 på kvällen så det värst som hade hänt var att jag missade halva Idol :D Hahaha


Det bästa som finna? JAJAMEN
Hittat det i Sverige? NEJ NEJ
Hittat det i Grekland? SI SI
Vill tillbaka till Grekland och köpa hem 10 tusen stycken? OJAA



Kram Josse


Kommentarer
Frida

"som tur va så kom jag på rätt så snabbt att klockan var 20.30 på kvällen"

AHHAHAH SKRATTAR HÖGT =D HAHA!

2009-09-18 @ 20:17:49
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback