Vill inte

Ikväll är det 70/80 tals disco på skolan för musikarna och dansarna. Har för mig att det är för att musik ettorna ska spela för första gången. Min klass är då taggad och dom ska träffas 1timme innan det börjar för att fixa till sig. Frida och Signe har t.ex. köpt paljettleggings kvällen till äre :D Så himla roligt dom kommer få.
Själv så ska jag va tränare för volley 2000 laget och sen har jag min egna träning vilket just nu suger men med tanken på att läxa inte ens är en godkänd ursäkt att missa en träning så tror jag inte disco är de heller.
Träna eller va på disco och äta en massa godis med klassen Hmmm svårt val? Nej inte direkt men vad gör man.

Kram Josse

Kommentarer
jessica

nej bra josse!! nu blev jag stolt, läxa och disco är INTE en godkänd ursäkt :o

2009-09-22 @ 19:33:48
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback