AJ AJ AJ

var på "massage" idag för att fixa min axel/nacke och det var de mest obehagliga någonsin. Det var en massa kotor i min rygg/nacke som låg helt fel så han ba knäckte,knäckte och knäckte och jag har fobi för knäckar så jag låg där och spände mig stel som en pinne medans han påminde mig om att andas.
Lite smått konstiga samtal måste jag säga att det var så det var ganska pinsam stämning.

Han- Ja och så tar du av dig tröja.
Jag- Mmhm okej.

Han- Du är dansare va?
Jag- Ja hur visste du de?
Han- Nä de syns.
Jag- Nää oh va roligt.
Han- Så du kan gå ner i spagat och split?
Jag- Ja
Han- som jag då.
Jag- HAHHAHAHAH JAA PRECIS.HAHAHHAHA.....Du skämtar inte.
Han- Nej!!!
Gubben va ju typ 50 sen när kan sånna gå ner i spagat?

Nu ska jag fara till stan och träffa Julia innan dansen börjar.


Kram Josse

Kommentarer
lars

Lasse har svart bälte i karate. En grym man på alla plan. Så han kan nog mer än att gå ned i spagat :)

2010-04-14 @ 18:50:20



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback