feffo cup

Igår vare beachvolley i 2timmar och sen middag hos feffo (som för övrigt hade grymt snygg lägenhet). Jag och Greve kom 3:an meen vi ville inte vinna utan vi var snälla medspelare och lät dom andra vinna. Jag satsade ju på att vinna feffos choklad och för att få den va man tvungen att vara snäll mot alla och i slutet var jag inte ens en kandidat så de bevisar ju bara att man inte ska vara snäll..






Jessica- Kan vi inte skaffa en släktkör? fara omkring till olika kyrkor och skolor.
Jag- Va.
Jessica- Ja men typ kungahuset då kör jag basshunter, marlene morgonsången och du kan ju avsluta med macarena som morgon gympa.


Kommentarer
Feffo

Haha, klart du var nominerad. Ni var dock väldigt många som suktade efter Feffos choklad så konkurrensen var mördande. Men jag hoppas Linnea bjöd er andra för det var ni värda :)

Tack för komplimangen rörande min lägenhet. Du ligger nu bra till för chokladen nästa gång ;)

Är det okej om man knycker bilder föresten? :)



By the way, Greve who? Det är ju Farmer :D

2010-04-04 @ 23:32:42



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback