Från och med hatar jag Island

Vad fan har jag gjort Island??? Jag vet inte ens vart de jävla landet ligger men endå så ska fanskapet ha ett jäkla vulkanutbrott så mitt flyg inte far. På bussen hem idag satt jag typ och grät och skickade sms till nästan alla jag hade i mobilen och tack för alla som hjälpte till att försöka hitta skjuts ner till Stockholm och TACK THIM för att du erbjöd dig att köra oss.

Håkan- Jag ska hålla tummarna för er.
Jag- Ja du kan ju be en liten bön också.
Håkan- Det ska jag göra jag ska även slakta ett får, vira in mig i ett lakan vända mig mot Mekka och se om det hjälper.

Med det så förstår ni ungefär hur desperata vi var/är. Men nu hittade Amanda någon resa buss-tåg-buss-buss. Jag kommer fasiken börja må illa och spy + att jag kan verkligen inte sitta i en buss så länge de går inte.
Men aja vi har inge annat val, JÄVLA SKIT ISLAND!
Vi skulle flyga i 1timme och 5min men nu tar det 11timmar, 11timmar de låter som nå jäkla skämt 11timmar i en buss 11TIMMAR!!!!!!!!!!
Sen så är hon vi ska bo hos fast i London och vi vet ju inte hur vi tar oss hem men jag säger ju bara att inet fasiken sätter jag mig på en buss i 11timmar igen NEVER EVER..



Kram Josse

Kommentarer
Sofie

...vet du inte var Island ligger?

2010-04-22 @ 20:21:00



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback