Imorn blir det paradisbadet

ÄNTLIGEN for jag till mitt andra hem igen. Har inte varit där på säkert 1½vecka. Vi lagade go maten eller vi och vi dom hackade, blandade, fixade osv medans jag fick hedersuppgiften "Josefin du får laga mat på din nivå, alltså hä chipsen i skålen" och mycket riktigt jag fixade de :D
Sen for vi till Station där vi mötte Frijoh och dom drack smoothie och jag svalkande energikick som va de godaste jag druckigt. Det smakade som smoothie fast utan den där äckliga lättyoghurtsmaken.USCH LÄTTYOGHURT. 
Efter de for vi och såg Flickan från ovan som för övrigt va riktigt bra och RIKTIGT konstig och enligt Amanda riktigt läskig (tjejen klämde tusan sönder fettet på min arm shit va hårt hon höll om armen).
Jag- Hej 3biljetter till Flickan från ovan
SFmänniskan- Mitten på rad 3 eller hörnet av rad 6?
När vi väl sitter på våra hörnplatser så började vi fundera på varför vi fick välja på just dom platserna när halva salongen va tom och tex rad i mitten va helt tom förutom en kille som satt där. Men vem vet han kanske hade köpt upp hela raden.


Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback