Jag och amanda åt världens godaste macka

Körlektionen idag gick bara bra förutom att jag nästan körde på en tant men hon får skylla sig själv om hon springer ut på vägen sådär. Dagen tanter alltså  OJ OJ OJ HERRE GUD!!
Det är så roligt för Mattias är både min och Amandas körlärare och han verkligen idiotförklarar oss vad vi än säger och så sitter han och berättar allt den andra gjort för fel..hahah
En gång hade Amanda hittat en liten "stol" åt växlings foten och de tyckte han va så roligt och nu när vi körde så sitter jag där så fint och kör och hux flux skriker jag MEN HÄR ÄR JU STOLEN ÅT LILLA FOTEN. 
Sen så när den där himla tanten kommer ut på vägen och Mattis skriker åt mig att bromsa.
Mattias- Jaha Josefin vad tänkte du där?
Jag- Att hon skulle akta på sig men de gjorde hon inte.
Mattias- Nää precis men då måste man bromsa.
Jag- Ja nästan gång kanske jag kommer ihåg de.
Idag så var väl Amandas största misstag att svänga åt höger fastän det inte ens var en väg där. Så hon är inte bättre vilket känns mycket bra i hjärtat..
Men han säger att jag ser väldigt koncentrerad ut så de tolkar jag som "Josefin du är grym på att köra och du har snart körkortet"



Kram Josse

 

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback