Jag övningskörde och jag var GRYM

Jag for till Ida idag efter vi haft vårt lilla möte med Anna-Carin och bland det första Idas mamma säger till mig är JOSEFIN DU SKA BÖRJA SPELA BEACHVOLLEY /../ det kostar 5.000kr men det äre värt. Jag älskar att jag har någon som styr upp och planerar mitt liv. (för övrigt såg ni att det använde /../ lite har jag lärt mig på svenskan iaf)
Sen så började jag och Ida planera träningen och det spårade gaaanska mycket och för er som inte förstår eller inte tycker det är roligt säger jag bara NI ÄR SÄMST!
Ida- Ja men vad ska vi ha för fingerövningar då?
ALLA- HAHAHAHHAHAHAH
Ida- Men jag kan inga övningar.
Jag- Inte jag heller.
ALLA- HAHHAHHAHAHAHAHAH
Ida- Ja men kanske att dom är två och två.
Jag- Ja och så kör dom till varandra.
ALLA- HAHAHHAHAHAHHAHAHA
Ida- Men jag vill inte att Anonym ska vara där, jag gillar inte han.
ALLA- HAHHAHAHAHAHHAHAHAH
Ja ungefär så såg våran planering ut och som svar på eran fråga JA vi var trötta.

Kram Josse




Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback