Jag ska lägga mig i sängen och gråta

Jag vill helt seriöst lägga mig i sänge och gråta tills Island är borta från denna planet. Alla tåg är slut, alla bussar är slut, alla hyrbilar är slut, bilarna vi själva har är trasiga vad har gud emot mig kan någon berätta de?
Vi började räkna ner när det var nästan 100dagar kvar och vi har planerat allt och taggad som fasiken men nä nu förstörs allt på grund av en jäkla vulkan. Va fasiken vi kan väl köra igenom askan vad kan vara problemet blir det panik så är det väl bara att köra högre eller lägre.
Nää nu ska jag packa de sista och sen fara till stan och se vad som händer.
Men ni kan ju sms:a om ni vet något sätt vi kan komma hem på om flygen inte far 076-81 22 028.



Kram Josse

Kommentarer
pappa

öh Island har tillfört oss mycket. 1 fotbollsspelare , 1 "sångerska" som låter som en skållad iller , små hästar med lurviga sockar som dessutom inte kan trava , och inte minst blodtörstiga vikingar som högg skallen av alla i närheten , så jag tycker att du är lite orättvis.

2010-04-23 @ 13:16:24



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback