K-rauta har kläderna

Jag älskar att springa tills man inte orkar stå på benen längre vilket för mig är typ runt huset men det är inte poängen utan poängen är att man känner sig så duktig för några sekunder. HELA GÖRANSBACKEN YEAH!!!
Nej nu ska jag sätta mig i soffan och se på wallander och äta mackor och ostkrokar för det är ju bäst att äta upp sig igen nu på en gång.



Kolla min fina tröja jag fått från K-rauta hur skön som helst. Jag måste erkänna att jag känner mig ganska cool i den typ som om jag var någon skogshuggare eller en tuff version av byggare bob.



Kram Josse

Kommentarer
Tobias

flanell shortor är nice :)

2010-04-25 @ 22:48:50
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com
Lars

Du! Min har snyggare färg!

2010-04-26 @ 11:19:40



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback