Tråkiga människor

Jag vill göra något NUUU. Snacka om att den här kvällen är seg den tar ju tusan aldrig slut klockan är ju alltid tio hur lång tid det än går. Nu när jag frågade Jessica vad vi ska hitta på så svarar den tråkiga ungen "Jag ska lägga mig i sängen och se en film" JAA JIPPI precis vad jag vill göra. Jag vill åka cykel kinestaxi, åka top gun flygplan, träna, äta kina mat och mest av allt vill jag åka bil och lyssna på musik.
NÄÄ nu ska Signe också gå och sova vad känner jag för människor?? jag ska byta kompiskrets precis som i reklamen.





Kram Josse


Kommentarer
lars

Du! Bilen skulle va tvättad och städad. Du kan lyssna på bilstereon samtidigt.

2010-04-16 @ 22:55:23
Sofia

MEN SNYGGING! :D

2010-04-17 @ 09:48:16
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback