Bilder kommer imorn

Nu är vi hemma och vi fick flyga hem :D
Stockholm var helt skjukt bra och Bounce va SJUKTGALETHELTUNDERBARTFANTASTISKTOTROLIGTBRA! Jag vill fara tillbaka och se den 5.000gånger till och eftersom en av dom är skadade (stackarn) så hade dom en dans i slutet då dom 7 satt ner på stolar och dansade så han fick vara med och där stod vi framme vid scenen och halv grät för dom va så söta.

Fredag: Vi shoppade en massa och sen på kvällen såg Amanda bounce med hennes mamma och jag och Frida såg Remember me som för övrigt var en av dom bästa filmerna jag sett. Sen så gick vi omkring halva stockholm kändes de som och till slut hamnade vi på Mcdonalds.

Lördag: något slitna men vi for och shoppade iaf vi var dock så sura så vi for och åt och for hem ganska fort. Men när vi kom hem så var vi utelåsta vi hade nyckeln till huset men inte nyckelt in till deras lägenhet i huset men det tog inte lång tid innan vi låst in den nyckel också så jag och Amanda klättrar och knackade på hos grannarna. Men vi löste situationen genom att gå och fika. Sen på kvällen for vi till Pizza hut
Jag- Vilken pizza är det mest ost på?
Amanda- Blabalbal
Jag och Frida- DEN TAR VI.
Sen så vart de BOUNCE. Efter dom helt underbara timmarna for vi och köpte fika och satte oss vid vattnet på gamla stan. Det var även den här dagen vi fick träffa lilla söta Dixie som är 5år och

Söndag: Vi åt go frukost sen for vi till flygplatsen alltså gjorde vi typ ingenting. Men väl på flygplatsen så fick Frida sin biljett och 10min senare var den borta så hon va tvungen att gå och fixa en ny. Men 10MIN, Hur lyckas man?
Sen när vi sitter i flygplanet så började vi prata om hur många olika sätta planet kan krascha på och det finns faktikst en hel del.

Dixie- Gud va tjocka ni är speciellt Amanda hon ser gravid ut för hon har som smala sidor och rygg men magen ba går ut.

Dixie- Vet ni vad det vackraste i hela världen är?
Vi- Nej vadå?
Dixie- Det är du Josefin.
JAA vad kan jag säga jag är ju ganska så populär i Stockholm.

Frida- Men men mamma det är lugnt vi har köpt blommor till dom.
Fridas mamma- Jaha vart är dom då.
Frida- Dom ligger ute i kylan just vid kaninen.



Kram Josse

Kommentarer
Tobias

jag håller med om att Remember Me var bland den bästa filmen som finns typ. Har aldrig riktigt fastnat för Pattinson innan men efter den där filmen jag typ kär x) jag grät tusan på väg ut från bion.

Men kul att det slutade väl för er ändå :) hehe

2010-04-25 @ 19:09:00
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback