Jazzen idag va gryyyym

Vilken dag. Den började med balett som faktikst var riktigt roligt och efter det var de idrott och då fick vi göra lite vad vi ville. Jag och Amanda gjorde lite egen styrka, såg på idrottslärarkandidaterna som försökte dansa(dom gjorde allt i otakt) och pratade om J.A.F:s nya resa. Vi håller på att titta upp resor och sånt till Bolivia över nyår. Amandas släkt bor i Bolivia så det är inte bara något random ställe vi valt utan det är valt med en väldigt god tanke. Sen så satt jag och halv grät i biblioteket och bad min svenskalärare att välja en bok åt mig och mycket riktigt det gjorde hon. Men hör på det här till och med NKn var rolig. Satt med Amanda och vi pratade om balen och jag ska få fixa hennes hår :D SÅ HIMLA ROLIGT!
Sen så hade jag körlektion och då skulle vi tvärstanna HUR ROLIGT SOM HELST! Jag satt bara och log hela lektionen. Jag höll dock på att dö när han tvärstannade utan förvarning. Det kändes som att åka bergochdalbana utan bälte inte för att jag provat men jag kan tänka mig de. Så nu är jag iaf king på att stå på bromsarna så nu har älgarna ingen chans emot mig.



Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback