TACK TACK TACK MOA

Jag frågade runt alla på min msn och det var en som hade en kompis som kunde det där med bloggar så jag addade kompisen och hon hjälpte mig. Vilken ängel!!!
Är man desperat om man addar någon man inte känners kompis och sen förklara att man inte har en aning om vem man fick hennes msn av utan man bara tog den..Hahaha
Så nu är den nästan helt fixad men jag orkar inge mer just nu så de får bli imorn.
Nu måste jag gå och sova innan jag blir ännu hungrigare för har suttit och tittar på bilder från i sommar och Grekland jag säger bara GILLAT
.
Hittade bla en bilder från stugan då vi grillade korv på kvällen och såg en bild då Krille fastande i stolen och kom på att jag längtar extrem mycket tills i sommar. Då syftar jag inte på att jag längtar tills Krille ska fastnar i stolen (fast de skulle vara en ganska rolig tradition) utan tills man kan grilla ute i stugan.


 



Kram Josse

Kommentarer
jessica

Jag och krille bjuder på dom bilderna!! ;)

2010-04-09 @ 01:41:52
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Lars

Nu blev den bra! Riktigt bra.

2010-04-09 @ 09:33:27
Frida

fin design jossan!

2010-04-09 @ 11:37:27
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback