De är så folktomt så de skrämer mig

JAG DÖR SNART!!
Snacka om att ha vant sig vid Stockholmslivet men jag bryr mig inte för jag gillar de mer. Nu sitter jag iaf framför dator i köket som jag gjort hela kvällen och har panik för jag känner mig så fruktansvärt instängd. Jag kan inte ta mig någonstans för bussarna har slutat gå, jag kan inte gå till en affär för dom har stängt men då tänkte jag gå en promenad bara för att göra någonsting och se folk för de är ju dött överallt vilket också skrämer mig men de bor ju inga människor i Vännäs.... 
Får jag fråga varför man skulle vilja bo på ett ställe där det inte finns någonting och man är fast där när klockan slagit 9 då det finns ställen några timmar bort som har nästan allt???
Visst jag älskar att bo ute i ingenstans där de är helt folktomt de gör jag faktiskt men vi behöver ju inte överdriva de räcker väl med några månader per år kanske 2-3.
Men nä nu eftersom Jessica svek mig och drog till Övik för att vara med sura människor så ska jag väl sätta mig i soffan och tröst dricka O'boy....OOOOH JAG VILL INTE VARA HÄR JUST NU!


Kram Josse 

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback