Fick träffa Fanny igen efter 3månader

Efter skolan for jag,Amanda,Signe och Fanny på station och fika och pratade. Sen gick vi även på några affärer och Amanda såg så plågad ut för hon har köpförbud(de har jag också men jag köpte ett par skor i första affären) stackars liten. Men jag hittade jätte jätte jätte jätte mycket jag vill ha men nej jag ska försöka stå emot.
Iaf tills nästa vecka..hahah
Men då måste man kanske köpa några små grejer till KRETA!!!!!!
Jag hittade bland annat en klänning som Fanny lovade att sy om för 10kr, vilken affärskvinna. Nä men de va en långklänning och om jag nu skulle ha de som långklänning så skulle jag släpa halva klänningen på marken + att jag skulle se ut som en stor fet tönt i långklänning men jag vet inte hur fint de blir om man syr om i de där tyget de finns risk att de blir fruktansvärt. Nu så köpte jag ju då inte den här klänning så de är ju egentligten inge problem.

Okej här kanske dom inte va så fina men de är dom. Dom ser inte ens ut sådär utan dom är lite bruna också.

Kram Josse


Kommentarer
Fanny

Var kul att träffa dig igen!

2010-08-27 @ 23:41:12
Blogg: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback