Imorn äre skola :(

Idag har jag varit med Pernilla och vi såg på Disco daggarn och jag ÄLSKAR den. Man fick lära sig ganska mycket som tex underskatta aldrig en daggmask för dom kan dansa disco.
Men nu ska vi njuta av sista sommarlovskvällen.

-Nej nej du är inte tjock du har bara kraftig benstomme.
-Men maskar har ju ingen benstomme.
Hahaha..Stackarn de är bara att inse du är tjock som en flodhäst.

Just ja vi såg även på Anki och Håkans bröllop där vi kusiner sjöng och vare vacker?? NÄÄ eller joo de var väl ganska fint men vi sjöng ju inte. Jag tror alla stod där framme och mimade fast vi mimade utan att röra munnen så jag förstår varför vi inte fick någon applåd och varför ingen annan frågat om vi vill sjunga.
Det kan ju även beror på att jag hade magtröja,kjol och den här frisyren.


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback