Jag är taggad på att sjunga med alla gamlingar

Nu börjar jag 2timmar tidigare än vad jag ska bara för att vi ska på Lotta Engberg men den stora frågan är hur mycket man får betalt för dom här timmarna.... Får jag en halv miljon blir jag nöjd.

Igår sms:ade jag till sommarkrysset i hopp om att vinna 104 000kr så jag kunde ta ledigt dom här 3jobbpassen jag har kvar och så skulle vi fara på restaurang och äta men de gick åt pip.
På tal om pip så varför ens ha ljud på en del program när de ändå bara låter I piiip hate you, your piiiip piiiip piiiiip piiiiip I'm gonna piiip kill you your piiiip piiiip piiip piiiip... Jag och Sorina kom fram till att snart kommer det bara vara ett långt pip genom hela program.




Kram Josse

Kommentarer
jennie

ok (VINN pengarna)

2010-08-01 @ 12:46:50



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback