JAG VILL INTE TILL SKOLAN!

Nu sitter jag här 06.31 och skriver ett av mina berömda frukostinlägg igen. Det är dock lite annorlunda både Jessica och Pappa är uppe och dom stör min morgonfrid lite men jag antar att jag förlåter dom...
Måste erkänna att de kändes jäkligt tungt att gå upp och duscha 05.40 men jag vill ha min 40min långa införskolanfrukost och igår hann jag inte för jag och Pernilla gick omkring och sökte Kissepisse som va(är?) borta men de kändes som om de va större sannolikhet att vi hittade en pratande kamel än den där lilla lilla katta.

Jessica- Pappa får jag ta bilen idag?
Pappa- Ja
Jessica- Men då äre ju 55min kvar tills jag jobba då kunde jag ju ha sovit i 40min till, JÄKLA SKIT!!
Hahaha..Jag säger bara Jessica de va bra att du gick upp i tid ditt hår ser förjävligt ut och jag tror inte på att du lockade de igår.

JÄKLA SKITVÄDER MEN OM 9DAGAR FAR VI TILL VÄRMEN!

Kram Josse

Kommentarer
jessica

inte okej!! mitt hår ser bra ut

2010-08-25 @ 15:33:55
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback