Kanon dag

Jag och Sofia har köpt upp hela cafe känns de som men gott vare. Sen när vi var less på att sitta där gick på runt på alla affärer här i Vännäs och fick en massa gratis saker. Vi gick bland annat in på Ur och guld(som nu heter något annat om jag inte är helt efter) och provade glasögon och medans jag vart kär i alla hatade Sofia dom. Varför har inte jag synfel?
Konsum- Tandkräm
Apoteker- Ansiktskräm (hon vart dock lite små putt när vi tog fler än en var)
Ica- Sofia tog nå balsam som jag inte tror var gratis men aja de kan hon behöva.


VI HITTADE MELONREMMAR!!! :O  Gud va jag har saknat dom min största kärlek här i livet.

Kram Josse


Kommentarer
frida7.blogg.se

melonreeeeeeem (!!!!!) ooh, tagga skolan jossan! :D

2010-08-24 @ 17:30:25
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback