Stockholm


Vårat älskade fönster

Våra skottar.. "jag tror jag kramar ditt ben"



Är det bara jag som stör mig på att det är ett hårstrå på min arm??

Stockholm var så jäkla bra!!! Vi bodde i troligen en av Stockholms bästa lägenheter. Det fanns ett fönster som vi bruka sitta i och titta ner på alla som gick på Götgatan och bara känna oss coola. Annars så har vi shoppat,shoppat,shoppat,varit på grönan och röjt och jag och Pernilla vågade efter många hot(ja de va nästan rent utav hot) åka barn frittfall men vi skrek och jag grät av den också. Men insane åkte vi X-antal gånger och den är lika rolig varje gång och vi blev alltid lika fula på korten.
Sen natten till fredagen och fredagen låg vi båda i feber och förkylning efter grönan men de va lätt värt de.
Just ja vi har även pratat med en massa skottar och bland annat frågat varför dom har kjol och magväska men vi fick inget direkt svar på den frågan så jag återkommer.


Jag- AAAH men stick då!!
Pernilla- Men äru dum eller du kan ju inte säga men stick då till en geting.

En stockholms tjej började prata med oss på tunnelbanan
Tjejens kompis- Jag blir så irriterand den där tjejen bakom er är så elak mot hunden.
På mindre än en sekund har både jag och Pernilla vänt oss om och frågar vem??
Tjejen- Ni är inte här ifrån va?
Man är tydligen liiite smidigare i Stockholm.


Kram Josse



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback