Jag hatar att laga mat

Det första jag gjorde när jag vakna var att cykla ner till affären och köpte bacon och blodpudding så nu står jag och steker mat. Blodpudding är ruskigt got så länge ingen sitter brevid en och säger "UUUUSCH DU ÄTER DJURBLOD" men egentligen varför är blodet så äckligt? Jag menar vi kan äta bacon utan att klaga och de är liksom fettet. Om jag nu var tvungen att välja så skulle jag ju hellre vara vampyr och dricka blodet från en kompis än att vara någon äcklig mask och äta upp allt fett..
HELVETE JAG HAR BRÄNT BACONEN....HELVETE NUMMER 2 BRANDALARMET GICK....
ALLA KAN VARA LUGNA JAG HAR FIXAT DE.

BRANDALARMET- WIIIOOHHWIIIOOHWIIIOH!
Jag- JENNIE varför hjälpte du inte mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jennie- Men jag pratade ju i telefon.
Jag- Jennie om brandalarmet går så slutar man prata i telefon.
Jennie- Varför då?

Klar med maten.
Det set ut som någon redan ätit min blodpudding
.


Kram Josse

Kommentarer
Sofia

Om jag ska vara ärlig så ser det där inte så gott ut.

Du är bra på att göra mat.. som ser äcklig ut! :D

hihi

2010-08-18 @ 12:13:54
Blogg: http://fastevik.blogg.se/
amanda

hahaha trodde först det svarta (blodpuddingen) var bacon jag ba ät inte det där..... tack för att du påminde mig jag ska ju äta frukost

2010-08-18 @ 12:45:02
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback