Underbart

Jag älskar övik och jag älskar Sofia och jag älskar securitas och jag älskar paradisbadet och jag älskar dom här 2dagarna.

Vi hade de jätte bra där nere i övik. Första dagen så shoppa vi och på kvällen for vi på en Italiensk restaurang och Sofia åt världens godaste pizza Mmmmm. Sen satt vi kvar där i flera timmar och bara pratade innan vi gick ut och såg att Socialdemokraterna hade konsert och de va asbra så där stod vi och diggade musik tillsammans med öviks 40+ gäng. När de va över for vi på hemmakväll och köpte godis och satte oss på vårat hotellrum och pratade ännu mer innan vi somnade i dom mjukaste lakana någonsin (jag va så nära på att sno hem dom).
Sen på fredagen for vi på paradisbadet och de behöver jag inte ens säga något om för alla förstår att de HUR ROLIGT SOM HEEEELST!
Men när vi skulle duscha för att fara därifrån så använde vi nästan en halv shampooflaksa och en halv hårinpackning var och ta me tusan håret luktar inte badhus vilket var målet. Men de jag ville berätta var att de var en tant som tog vårat shampoo och sen stod hon och skrattade och tittade på oss jätte länge jag ville bara slå till hon och säga SLUTA TITTA PÅ MIG NÄR JAG DUSCHAR DIN DUMMA TANT OCH GE TILLBAKA VÅRAT JÄKLA SHAMPOO!!
Sen så la vi oss på träbänkarna där utanför och halv sov i 3timmar innan vi for på ett cafe och satt där i 3timmar och sen upptäckte vi att vi låst in våra väskor i öviksbusstation och de öppnade inte förän 07.30 idag så vi hittade ett nummer vi ringde
Securitas- tjenare tjenare jag hörde du hade låst in dina väskor.
Sofia- Jaa i busstationen!
Securitas- Okej de kostar 400kr för mig att låsa upp dörren.
Sofia- VARFÖR DÅ! Du kan få allt vårat godis.
Securitas- Hö hö hö hö hö hö... Nä men de är för biten jag måste köra.
Sofia- Jaha vart är du nu då?
Securitas- Nä jag är bara i centrum några meter ifrån.
Sofia- OCH DU SKA HA 400KR FÖR DE!!!!!!!!
Securitas- jag ringer upp om ett tag.
..........................
Securitas- Vi bju på de här eftersom ni inte är härifrån.
HALLELUJA vilken ängel. Det enda vi sa när han kom och låste upp var tack tack tack, gud vilken panik jag fick, tack tack tack, gud vilken panik jag fick, tack tack tack, gud vilken panik jag fick osv.
Sen när vi skulle gå på bussen så kunde jag inte betala med mitt kort så hon sa att jag skulle ta ut pengar i Umeå men sen när vi va framme så orkade hon inte fixa något så hon bjöd mig ^^
Så man kan säga att vi har haft tur i oturen.





Kram Josse

Kommentarer
Din favvo!

Haha underbara dagar!

Jag vill tillbakaaa!

och jag gillar att jag har häng på mina leggins på alla bilder <3

2010-08-23 @ 10:10:42
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback