sommar sommar sommar de är dans blablabblablablaa

Jag tittade just igenom bilderna från i sommar och fastän ja tänker att de inte va roligt att jobba i stugan och va är med Jessica så vart de ändå bland de roligaste jag gjort. Dels för att jag hade ett riktigt bra jobb och jag SAKNAR min bästis han vart så glad varje gång han såg att jag kom (han var dock diment så jag vet inte om han vet vem jag va men vem bryr sig). Dels för att jag hade ett jobb och bara de gjorde så jag kände mig fett frän, ett jobb,schema och lön = vuxenpoäng!
och dels för att jag fick va me Jessica.




Kram Josse

Kommentarer
jessica

hahahahah, riktigt ful är jag. tack för dom

2010-08-31 @ 08:14:25
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback