4dagar kvar

Vad ska jag göra idag? Jo börja PACKA. Jag har fortfarande ingen nyårsklänning och det har jag lite panik över men det kommer bli grymt iaf.
Det bara pirrar i min mage och jag vet inte om det är för att jag är rädd,hungrig eller för att jag är helt-sjukt-galet-himla-över-taaaaaaaaggad. Men nu har jag just sett klart Mamma mia som för övrigt är en av de bästa filmerna ever och jag insåg iaf att pirrandet i magen är för att jag är helt-sjukt-galet-himla-över-taaaaaaaaggad på att fara till värmen. Jag vill hoppa från klippor, åka linbana, göra vattendanser, äta glass för 2kr, fira nyår med ett bolivianskt gäng, sitta på en släktmiddag och inte förstå ett ord av vad de säger, se på en stor jesusstaty, äta äckligt kryddad mat, fara till djungeln och se på apor, JAG VILL FARA NU!


Kommentarer
amanda

HURRAAAAAA JAG VILL OCKSÅ ALLT DET FAST FATTA VAD DOM SÄGER TAGGA JOSSEEEEEE SNAAAAAAART ÄNTLIGEEEEN

2010-12-24 @ 00:09:45
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback