Imorn är det skolavslutning på midgård

Slutade 10idag då gjorde jag flera sidor matteC så nu är jag snart ikapp allt jag missat BRA JOBBAT JOSEFIN!
Kl:11.50
Jag- Amanda kan inte du vänta så jag kan gå med dig över bron och ta 12 bussen?
Amanda- Jorå.
Kl:12.05
Jag- Amanda vill inte du gå på stan med mig i en timme?
Amanda- Jorå.
Kl:13.00
Jag- Amanda ska du göra något idag eller kan du gå en timme till?
Amanda- Nää vi kan gå en timme till.
Kl:13.10
Jag- Om vi ska gå en timme till kan vi äta nu då?
Amanda- Ja snälla.
Kl:14.25 och 6pizzabitar senare
Jag- Jag missade bussen men de går en klockan 15.10 orkar du?
Amanda- Jorå vi fortsätter.
15.30
Jag- Missade bussen men de går en 16.15.
Amanda- För mig med så det blir bra.

Det tog väldigt lång tid för mig att komma fram till att jag slutade 10 och kom hem 17. Men jag och Amanda är bara duktiga på att roa oss.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback