Nu är de slut på de roliga

Jaha då var den här veckan slut då, buuhu! Det har varit hur roligt som helst att ha balett med liljaeleverna dels för att en del ser så himla roliga ut och för att alla verkligen kämpade och försökte göra rätt och leendet dom fick när man sa bra jobbat..hahah

Några snowboardelever hade vi haft förut och så kommer dom och ba Duu de här kan jag redan, INGA PROBLEM och jag o Amanda ba jaajaa visst men tusan dom kunde det ju!!!
Helt sjukt hur snabblärda en del människor är.

Jag hade just haft stretching och gått ner i spagat, split och lyft upp benet och så kommer de en elev och ba "Fröken kan du inte göra något vigt?"
Okej han får + poäng för han kallade mig fröken men HALLÅ JAG GICK JUST NER I SPAGAT!!!!


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback