Primaballerina

Nu håller jag på att baka för fullt till pappas födelsedag.

Jag har kommit på att julmusik är ganska dålig ändå för jag vill inte ha några lugna jullåtar som typ carola sjunger och så sitter man bara där och är irriterad över att man måste röra sig så jäkla sakta(eftersom man måste gå i takt till musiken). Sen så är alla "party"jullåtar inspelade av barn VEM VILL HÖRA EN LITEN UNGE SJUNGA NÄR HAN ÄR FÖKYLD,HÅLLER FÖR NÄSAN OCH INTE ENS KAN UTTALA SITT EGET NAMN!!!!! För det är precis så det låter.
Men då lyssnar man bara på balettmusik, det finns ingen musik man blir mer lugn och glad av än lite piano plingande.
Har spelat det hela dagen nu och även stått och övat piruetter och lite hopp så om mina grannar känt att huset skakat så är det min landningar som inte varit helt hundra.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback