äter ett kg skumtomtar,målar naglarna och lyssnar på high school musical

Jag har så tråkigt just nu och jag är så töntig, varför vart jag så töntig? hahahah
Sofia skulle skratta åt mig om jag skulle berätta de här men å andra sidan så skratta hon alltid åt mig.
Nej nu ska jag fortsätta måla naglarna och sen öhm ja se om det är någon som vill prata med mig så jag slipper sitta här ensam och diskutera med mig själv. Just nu diskuterar jag och jag om jag är sällskapssjuk eller en ensamvarg!? Hmm jag vet faktiskt inte vad jag är jag tycker ju det är sjukt jobbigt att vara med en massa människor som bara pratar om saker som jag verkligen inte bryr mig ett skit om, man måste vänta på sin tur att prata vilket leder till att man glömmer bort det man skulle säga, man får inte välja vad man ska se på, Eventuellt dålig musik, folk äter upp godisen man suttit och spanat in osv MEN jag hatar att vara ensam för jag är så feg så jag vågar ju göra något då + att jag hatar att äta när jag är själv, de är ju så tråkigt.
Så jag tror jag är en egoistisk sällskapssjukmänniska som vill att mitt sällskap ska hålla tyst och äta äckliga godisar..Hahah
Det är de jag kommit fram till idag tack o hej.


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback